19 września odbył się pierwszy z cyklu warsztatów „Przedsiębiorcze czwartki w BPN-T” poświęcony budowaniu marki osobistej w biznesie. Szkolenie poprowadziła Marta Wójcik, która od lat wspiera firmy w skutecznym budowaniu ich wizerunku oraz zwiększaniu zasięgu w świecie online.
W warsztatach wzięli udział przedsiębiorcy oraz właściciele małych lub średnich firm z Białegostoku i okolic. Spotkanie skupiło się na nowoczesnych narzędziach oraz technologiach, które wspierają firmy w efektywnym pozyskiwaniu klientów. Marta Wójcik poprowadziła warsztat z pasją i zaangażowaniem, dzieląc się swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi strategiami na skuteczne wyróżnienie się na rynku.
„Marka osobista to to, co ludzie o tobie mówią, gdy wychodzisz z pokoju”
Jak tworzyć markę osobistą? W jej budowaniu chodzi przede wszystkim o bycie autentycznym oraz bycie ekspertem. Dlatego jednym z najważniejszych zadań jest dokładne określenie, w czym jesteś świetny.
W części teoretycznej warsztatu Marta Wójcik omówiła znaczenie marki osobistej – w jaki sposób wzmacnia potencjał firmy oraz jak wpływa na proces decyzyjny klienta. Uczestnicy dowiedzieli się czym jest strategia komunikacji, jak kształtuje sprzedaż oraz dlaczego unikalność jest istotna w kreowaniu wizerunku.
Prowadząca omówiła szczegółowo podstawowe narzędzia do budowania zasięgu (płatnego i bezpłatnego): stronę internetową, blog, portale społecznościowe, grupy online i strony branżowe, kampanie reklamowe, szkolenia, pozycjonowanie. Poznaliśmy także szacunkowe koszty poszczególnych działań marketingowych oraz dowiedzieliśmy się, które z nich możemy przeprowadzić samodzielnie, a które warto zlecić.
Część praktyczna poświęcona była dyskusji, omawianiu konkretnych przykładów oraz przygotowaniu podstawowej strategii marketingowej własnej marki, na bazie wiedzy pozyskanej w części teoretycznej. Uczestnicy zostali zaopatrzeni w precyzyjny plan działania, według którego, punkt po punkcie, będą mogli przygotować własną unikatową strategię. Dowiedzieli się również jak opracować roczny media plan z analizą kosztów.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom warsztatu za spotkanie i zaangażowanie! Mamy nadzieję, że zdobyta wiedza pomoże Wam w dalszym skutecznym rozwoju kariery i biznesu.