Stormtec to startup z pierwszego cyklu inkubacji programu Hub of Talents 3, który stawia na innowacje w branży e-commerce.
Jego celem jest stworzenie narzędzia wspieranego przez sztuczną inteligencję, które uprości i przyspieszy proces zarządzania produktami w sklepach internetowych.
StormPIM – klucz do efektywnego zarządzania produktami
Aplikacja PIM (Product Information Management) to narzędzie do centralnego zarządzania, organizowania i udostępniania informacji o produktach, takich jak opisy, zdjęcia, dane techniczne czy ceny. Zapewnia spójność i łatwy dostęp do danych we wszystkich kanałach sprzedaży. Dzięki integracji z systemami e-commerce, ERP oraz narzędziami marketingowymi, PIM usprawnia procesy zarządzania produktami, poprawia efektywność i eliminuje błędy związane z ręcznym wprowadzaniem danych.
Jaki problem rozwiązuje?
Bliska współpraca Pomysłodawców z branżą e-commerce pozwoliła im dostrzec kluczowe wyzwania, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy. Brak odpowiednich narzędzi do sprawnego zarządzania produktami stał się inspiracją do zaprojektowania przełomowego rozwiązania.
Na czym polega innowacyjność rozwiązania?
- Narzędzie wpłynie pozytywnie na proces onboardingu produktów, redukując czas potrzebny na wprowadzenie ich na rynek (time to market).
- Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, cały proces będzie intuicyjny, szybki i zoptymalizowany pod kątem potrzeb użytkownika.

Startup Stormtec tworzy rozwiązanie, które ma uprościć e-handel i uczynić go bardziej efektywnym.

Projekt Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents 3 współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027. Priorytet FEPW.01 Przedsiębiorczość i Innowacje. Działanie FEPW.01.01 Platformy startowe dla nowych pomysłów. Komponent I Inkubacja – rozwój nowego pomysłu biznesowego.