Podróż do DNA marki – Centroom Przedsiębiorczości #52

16.04.2025
16:30 - 18:30
Zapisy w trakcie

Czy Twoja marka ma swoją opowieść? A może dopiero szukasz sposobu, by nadać jej autentyczny charakter? Jeśli chcesz wzmocnić swoją strategię komunikacji i nauczyć się, jak skutecznie budować narrację wokół swojej firmy, zapraszamy na warsztaty z cyklu Centroom Przedsiębiorczości pt. „Podróż do DNA marki”, które odbędą się 16 kwietnia.

Zapraszamy 16 kwietnia 2025 r. o godz. 16.30 do biura coworkingowego Centroom na warsztaty poświęcone strategii komunikacji marki. Poprowadzi je Magdalena Genow – autorka książek, redaktorka oraz przedsiębiorczyni.

Podczas szkolenia poznasz tajniki storytellingu i storybrandingu, zgłębisz model Golden Circle i przejdziesz przez Podróż Bohatera, aby lepiej zrozumieć i opisać kluczowe momenty w historii rozwoju Twojego biznesu. 

Warsztaty będą miały charakter praktyczny. Uczestnicy wykonają krótkie ćwiczenia, które pomogą im zastosować zdobytą wiedzę we własnym biznesie.

Opłata za udział w warsztacie
wynosi 59 zł brutto

Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.

Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie wniesienie przelewem opłaty za uczestnictwo.
Dane do przelewu:
Nr rachunku bankowego: 16 1240 5211 1111 0010 5652 6634
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 BiałystokTytuł przelewu: Opłata za warsztat w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości
Opłaty należy dokonać w ciągu 3 dni na podany rachunek bankowy. Po tym terminie rejestracja zostanie anulowana.


Po dokonaniu przelewu należy niezwłocznie przesłać swoje dane, potrzebne do wystawienia faktury VAT (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania) na adres: kontakt@centroom.co. Potwierdzenie opłacenia uczestnictwa w postaci otrzymanej przez Uczestnika faktury VAT traktowane jest jako dokument uprawniający do wstępu na spotkanie.* Przebieg wydarzenia, w tym wizerunek osób w nim uczestniczących, może być utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, czyli mogą być wykonywane fotorelacje lub zapisy filmowe, które mogą być rozpowszechniane w różnych formach m.in. za pośrednictwem stron internetowych, materiałów informacyjnych oraz publikacji, co tym samym wiąże się z rozpowszechnianiem wizerunku osób uczestniczących w wydarzeniu.

Zakres warsztatu:

  • Co to jest storybranding? Czy storytelling to po prostu marketing narracyjny? 
  • Dlaczego bez opowieści nie rozpoznamy DNA naszej organizacji? 
  • Podróż bohatera w biznesie, czyli rozpisujemy ważne wydarzenia w historii naszego biznesu. 
  • Jak wielkie firmy (Coca–Cola i Burger King) prawie uśmierciły swoje produkty i dlaczego wzrosła im wtedy sprzedaż? 
  • Tworzenie nekrologów, czyli jak wydobyć emocje z opowieści.  

Korzyści dla uczestników:

  • Dowiesz się jak korzystać z narzędzi storytellingowych, aby pracować nad wizerunkiem swojej organizacji. 
  • Nauczysz się patrzeć na historię swojej firmy jak na tworzywo. 
  • Dowiesz się, jak tworzyć autentyczną opowieść o swojej firmie i dlaczego autentyczność jest w ostatnich latach tak ceniona. 
  • Skorzystasz z wiedzy ekspertki – Magdaleny Gedow, która podzieli się swoimi doświadczeniami i praktycznymi wskazówkami.
  • Spotkasz innych kreatywnych ludzi w inspirującej przestrzeni coworkingowej Centroom – idealnym miejscu do wymiany pomysłów i nawiązywania kontaktów.

Dla kogo są te warsztaty?

Warsztaty skierowane są do osób związanych z marketingiem, e-commerce oraz właścicieli firm, którzy chcą budować wciągającą i autentyczną opowieść o swojej firmie. 

Poziom: początkujący – uczestnicy nie muszą posiadać żadnej wiedzy wstępnej.  

Nie przegap okazji, aby odkryć, jak opowieść może stać się najmocniejszym filarem Twojej marki. Dołącz do nas i stwórz historię, która przyciąga i inspiruje!

Prowadzący:
Magdalena Genow

Autorka nagradzanej książki non-fiction „Bułgaria. Złoto i rakija” i powieści „Złodziejka matek”. Publikowała m.in. w „Znaku” i „Przekroju”. Pisze o poznańskich osobliwościach do magazynu „Dynks”. Przez ponad 10 lat tworzyła i rozwijała jedno z największych wydawnictw w Polsce. Najpierw jako redaktorka prowadząca, potem jako naczelna Wydawnictwa Poznańskiego. Obecnie prowadzi własną firmę „Radość pisania” – pomaga w inkubacji książek i projektuje „STORY regeneracje” dla firm i instytucji kultury. Lubi bułgarskich pisarzy i podróże koleją.

Patronem medialnym wydarzenia jest: BialystokOnline.pl

Pliki do pobrania

Pliki do pobrania