10 sierpnia 2023
Administrator Dev
Z życia firm

Jak zbudować studio nagraniowe w przestrzeni biurowej? Jak dobrze brzmieć w treściach tworzonych na potrzeby marketingu? Tego dowiedzieli się rezydenci Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego podczas warsztatu poprowadzonego przez założycielki Fundacji Uzdolnieni, która niedawno dołączyła do społeczności BPN-T.

W pierwszy dzień sierpnia sala konferencyjna Inkubatora Technologicznego BPN-T zamieniła się w multimedialny plac zabaw z przystępną instrukcją obsługi i luźną atmosferą. 

Marta Rogalewska i Marta Małecka-Dobrogowska  z Fundacji Uzdolnieni, zrobiły przegląd sprzętu technicznego wspierającego amatorską/półprofesjonalną produkcję treści do mediów społecznościowych i nie tylko.

Uczestnicy warsztatu:

Uczestnicy warsztatu:

  • dowiedzieli się jak działają najtańsze rozwiązania oraz te ze średniej, półprofesjonalnej półki (co warto kupić? na co szkoda zachodu?),
  • popracowali z mikrofonem i dowiedzieli się jak polubić własny głos,
  • poznali sprytne triki na lepsze audio i na domowe/firmowe studio,
  • potestowali wszystko praktyce,
  • poznali dobre praktyki marketingowe – czy (i jak) podcast może sprzedawać?
  • wymienili się „polecajkami” i doświadczeniami.

Warsztaty skierowane były do do osób, które myślą o strategii marketingowej B2B opartej na wartościowych treściach online: podcastach, video-castach, tutorialach, kursach, webinarach, rolkach, TikTokach etc. 

Galeria zdjęć (fot. Paweł Tadejko)