23 października 2025
Administrator Dev
Aktualności

Już 20 listopada w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się ósma edycja EastMedia – największej konferencji e-marketingowej w regionie. EastMedia to solidna dawka praktycznej wiedzy o marketingu internetowym, inspirujące prelekcje, praktyczne warsztaty prowadzone przez ekspertów oraz doskonała okazja do nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych.

W poprzednich edycjach konferencji wzięło udział ponad 1000 uczestników oraz 63 prelegentów. Na scenie EastMedia i w salach warsztatowych wystąpią w tym roku: Kama Kotowska (trenerka komunikacji, storytellingu i wystąpień publicznych), Grzegorz Kuczyński (Fundacja Białystok Biega), Maciej Makselon (polonista i redaktor literacki), Mariusz Marcak (konsultant marketingu B2B), Olga Gołaszewska i Cyprian Leczycki (Agencja Marketingowa Mayko), Krzysztof Żałobiński (Sempai), Wojciech Biendzio (Bien Agencja) oraz Urszula Boublej (Urząd Miasta Białystok), Marta Rogalewska i Katarzyna Stempniak (White Bits).

Aktualna wiedza, praktyczne narzędzia i inspiracje dla świata e-marketingu

Marketing – szczególnie internetowy – zmienia się w błyskawicznym tempie, a sztuczna inteligencja staje się jednym z głównych motorów tych zmian, otwierając przed marketerami zupełnie nowe możliwości. 
Podczas EastMedia 2025 pokażemy, jak wykorzystać AI do usprawnienia działań marketingowych, porozmawiamy także o strategiach marki i Category Entry Points, marketingu podczas eventów sportowych, employee advocacy, komunikacji językowej i emocjach w słowie, a także o kampaniach społecznych i efektywnej współpracy z agencjami i freelancerami.

Akredytacja DIMAQ

Konferencja EastMedia 2025 posiada akredytację DIMAQ (międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych), co oznacza, że za udział w konferencji posiadacze certyfikatów DIMAQ będą mogli otrzymać 10 punktów recertyfikacyjnych

Jak wziąć udział w EastMedia 2025?

Opłata za udział w konferencji EastMedia 2025 wynosi 249 złdo 5 listopada (włącznie). Po tym terminie wysokość opłaty wzrasta o 100 zł (349 zł brutto). W cenie biletu uczestnicy otrzymują: 

  • udział w 4 inspirujących prelekcjach
  • dostęp do dwóch sesji warsztatowych, obejmujących łącznie 8 różnych warsztatów
  • możliwość samodzielnego wyboru dwóch warsztatów, najlepiej dopasowanych do swoich aktualnych potrzeb i wyzwań zawodowych.

Poznaj ekspertów, którzy poprowadzą prelekcje i warsztaty podczas EastMedia 2025:

  • Kama Kotowska, trenerka komunikacji, storytellingu i wystąpień publicznych, podczas swojej prelekcji opowie o mocy employee advocacy oraz poprowadzi warsztat podczas którego dowiesz się, jak dopasować komunikat do stylu myślenia drugiej osoby.
  • Grzegorz Kuczyński z Fundacji Białystok Biega będzie mówił o marketingu doświadczeń na przykładzie imprez sportowych. Poszukamy odpowiedzi na pytanie: czy emocje są istotne w dobie marketingu cyfrowego i świecie AI?
  • Maciej Makselon,polonista, redaktor literacki i popularyzator wiedzy o języku polskim, poprowadzi prelekcję W czym nam przeszkadza polszczyzna? Czyli o poprawności językowej, zmianach i blokadach komunikacyjnych oraz warsztat poświęcony kreatywnemu pisaniu.
  • Mariusz Marcak, konsultant marketingu B2B, podczas swego wystąpienia wytłumaczy dlaczego Category Entry Points jest kluczem do strategii marketingowej. W trakcie warsztatu rozwinie tematykę prelekcji – dowiemy się jak budować skuteczny przekaz i silną markę za pomocą Category Entry Points.
  • Olga Gołaszewska, marketerka B2B z Agencji marketingowej Mayko, podczas swego warsztatu pokaże, jak uzupełnić ścieżkę zakupową o punkty styku z AI i co to oznacza dla strategii marketingowej.
  • Cyprian Leczycki, lider działu Performance Marketingu w Agencji marketingowej Mayko poprowadzi warsztat poświęcony sztucznej inteligencji w Google Ads – dowiemy się na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę przy kampaniach wykorzystujących AI.
  • Krzysztof Żałobiński, SEO Team Leader z agencji Sempai, podczas warsztatu SEO i Gen AI: Kompleksowa strategia widoczności w erze sztucznej inteligencji wskaże, jak wykorzystać AI i SEO, by zwiększyć widoczność marki w nowoczesnych kanałach cyfrowych i wyszukiwarkach generatywnych.
  • Wojciech Biendzio, właściciel Bien Agencja, podczas warsztatu nauczy, jak efektywnie zarządzać kampaniami i maksymalizować zyski ze współpracy z agencją lub freelancerem.
  • Urszula Boublej (rzeczniczka prasowa Prezydenta Miasta Białegostoku), Marta Rogalewska i Katarzyna Stempniak (White Bits) poprowadzą wspólnie warsztat, podczas którego na przykładzie „Żółtej Kanapy” – nagrodzonej kampanii edukacyjnej Miasta Białystok wspierającej profilaktykę zdrowia psychicznego, opowiedzą jak przygotować skuteczną kampanię społeczną.

O EastMedia: EastMedia to największa w Polsce północno-wschodniej cykliczna konferencja e-marketingowa, która odbywa się od 2015 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Jej celem jest dostarczanie uczestnikom wartościowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu internetowego.

Co: Konferencja e-marketingowa EastMedia 

Cena: 249 zł (do 5 listopada) / 349 zł brutto (od 6 listopada)

Kiedy: 20 listopada 2025, godz. 9:00-17:00 

Gdzie: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, Białystok 

Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny 

Partnerzy: Bien Agencja, DIMAQ, Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego, Marketing 5.0 – Koło Naukowe Politechniki Białostockiej 

Patronaty medialne: Marketer+, E-commerce w praktyce, Portal Miejski BiałystokOnline 

Pliki do pobrania

Pliki do pobrania