23 grudnia 2021
Administrator Dev
Z życia firm

Start-up technologiczny Elastic Cloud Solutions z BPN-T może pochwalić się kolejnym udanym wdrożeniem swojego innowacyjnego w skali światowej rozwiązania do komunikacji wewnętrznej – Workai. Tym razem doceniła je Żabka Polska Sp. z o.o.

Sprawna komunikacja wewnętrzna jest jednym z kluczowych elementów budowania zaangażowania pracowników, szczególnie w rozproszonych organizacjach, działających na obszarze całego kraju. Dodatkowo czasy pandemii uwidoczniły jak ważne, dla sprawnego zarzadzania firmą, jest zaplecze technologiczne. Dlatego też, firmy poszukują innowacyjnych rozwiązań, a takim właśnie jest Workai, które w tym roku ponownie znalazło się wśród 10 najlepszych intranetów w rankingu Nielsen Norman Design Award 2021.

Najnowszym klientem startupu z BPN-T jest Żabka Polska Sp. z o.o., właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, liczącej 7800 placówek. Celem wdrożenia platformy Digital Employee Experience jest wsparcie blisko 3000 pracowników, w szczególności w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania wiedzą. Ma się to przełożyć na zwiększenie efektywności i zaangażowania pracowników (pracujących w trybie stacjonarnym, zdalnym i hybrydowym) oraz przewagi konkurencyjnej. To rozwiązanie ma odegrać kluczową rolę w integracji pracowników i zapewnić płynną obsługę klientów.   

O Workai

O Workai

Platformę Workai wyróżnia wyjątkowa intuicyjność i wykorzystanie najnowszych technologii – tu warstwa wizualna idzie w parze z użytecznością systemu. To wyjątkowe połączenie intranetu, firmowej sieci społecznościowej i bazy wiedzy oraz elektronicznych formularzy i procesów. Całość zwieńczona jest warstwą analityczną, za pomocą której można analizować skuteczność podejmowanych działań. Platforma jest dostępna z poziomu komputerów i urządzeń mobilnych oraz za pośrednictwem aplikacji do pracy grupowej takich jak Microsoft Teams.

Aby zatrzymać talenty firmy muszą dbać o doświadczenia swoich pracowników w podobny sposób jak dbają o klientów. Muszą słuchać swoich ludzi, analizować i identyfikować problemy oraz odpowiednio komunikować zmiany – tak by wszyscy czuli się odpowiednio wysłuchani, poinformowani oraz mieli poczucie, że mogą ufać firmie i jej liderom. Nasza platforma Workai pomaga zidentyfikować istniejące problemy a następnie odpowiednio zorganizować komunikację w firmie, zapewnić dostęp do wiedzy i procesów oraz mierzyć efekty prowadzonych działań.

Łukasz Skłodowski

CEO & co-founder Workai

Workai (workai.com) to wielokrotnie nagradzana platforma Digital Employee Experience dostępna jako usługa w chmurze. Pomaga firmom chcącym usprawnić komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zaangażowanie pracowników. Ma też dostarczać spersonalizowaną i angażującą komunikację oraz mierzyć jej wyniki. A co ważne, nie wymaga wiedzy technicznej ani długiego procesu wdrażania. 

Z tego rozwiązania korzystają już setki najbardziej innowacyjnych organizacji na całym świecie – od lokalnych firm po międzynarodowe korporacje zatrudniające dziesiątki tysięcy pracowników w branży finansowej, energetycznej, telekomunikacyjnej i transportowej jak np. PKO BP, PKP Energetyka S.A., Deutsche Vermögensberatung AG, PGNiG, czy Getin Noble Bank. 

 Więcej o informacji o wdrożeniu na stronie: workai.com