Co to są archetypy i dlaczego stosowane są w marketingu? Czy marka może prezentować w komunikacji więcej niż jeden archetyp? Jak połączyć podświadomość z wyborami konsumenckimi? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedź podczas warsztatów „Archetypy marki”, które odbędą się 17 kwietnia.
17 kwietnia 2025 r. o godz. 16.30 zapraszamy do biura coworkingowego Centroom na szkolenie „Archetypy marki”, które poprowadzi Magdalena Gedow – pisarka, wydawczyni, redaktorka i autorka książek, w tym nagradzanej „Bułgaria. Złoto i rakija”.
Co sprawia, że jedne marki przyciągają klientów niczym magnes, a inne pozostają w cieniu konkurencji? Jakie nieuświadomione mechanizmy wpływają na decyzje zakupowe? Odpowiedzi na te pytania kryją się w archetypach marki – potężnym narzędziu, które pozwala budować spójną i autentyczną komunikację.
Podczas warsztatów zgłębimy tajniki marketingu opartego na archetypach. Dowiesz się, jak marki wykorzystują te wzorce, czy mogą łączyć różne archetypy oraz jak dostosowują swój przekaz do różnych rynków. Poznasz strategie globalnych brandów i przeanalizujesz ich tożsamość. W części praktycznej, korzystając z kart archetypów, zmapujesz swoją markę i stworzysz jej unikalny diagram.
Opłata za udział w warsztacie
wynosi 59 zł brutto
Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie wniesienie przelewem opłaty za uczestnictwo.
Dane do przelewu:
Nr rachunku bankowego: 16 1240 5211 1111 0010 5652 6634
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 BiałystokTytuł przelewu: Opłata za warsztat w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości
Opłaty należy dokonać w ciągu 3 dni na podany rachunek bankowy. Po tym terminie rejestracja zostanie anulowana.
Po dokonaniu przelewu należy niezwłocznie przesłać swoje dane, potrzebne do wystawienia faktury VAT (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania) na adres: kontakt@centroom.co. Potwierdzenie opłacenia uczestnictwa w postaci otrzymanej przez Uczestnika faktury VAT traktowane jest jako dokument uprawniający do wstępu na spotkanie.* Przebieg wydarzenia, w tym wizerunek osób w nim uczestniczących, może być utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, czyli mogą być wykonywane fotorelacje lub zapisy filmowe, które mogą być rozpowszechniane w różnych formach m.in. za pośrednictwem stron internetowych, materiałów informacyjnych oraz publikacji, co tym samym wiąże się z rozpowszechnianiem wizerunku osób uczestniczących w wydarzeniu.
Zakres warsztatu:
- Co to są archetypy i dlaczego stosowane są w marketingu?
- Marketing oparty na archetypach – pokazujemy ludzi takimi, jacy chcą być, odwołujemy się do potrzeb i braków.
- Analiza archetypów firmowych. W jaki sposób marki odnoszą się do nich w komunikacji? Na jakim poziomie wyrażają archetyp? Czy jest możliwość wejścia głębiej, bardziej znacząco lub na poziom różnic?
- Mapowanie archetypu Twojej marki – ćwiczenia praktyczne.
Korzyści dla uczestników:
- Dowiesz się, czym są archetypy i dlaczego są tak ważne w marketingu. Zrozumiesz, jak wpływają na decyzje konsumentów i co sprawia, że niektóre marki przyciągają klientów jak magnes.
- Poznasz, jakie mechanizmy psychologiczne kierują wyborami konsumenckimi. Odkryjesz, jak podświadomość wpływa na decyzje zakupowe i jak możesz to wykorzystać w komunikacji swojej marki.
- Zrozumiesz, jak globalne marki wykorzystują archetypy w swojej strategii. Przeanalizujesz ich tożsamość i dowiesz się, co stoi za ich sukcesem.
- Weźmiesz udział w praktycznych ćwiczeniach, podczas których zmapujesz archetyp swojej marki. Stworzysz unikalny diagram, który pomoże Ci budować spójną i autentyczną komunikację.
- Skorzystasz z wiedzy ekspertki – Magdaleny Gedow, która podzieli się swoimi doświadczeniami i praktycznymi wskazówkami.
- Spotkasz innych kreatywnych ludzi w inspirującej przestrzeni coworkingowej Centroom – idealnym miejscu do wymiany pomysłów i nawiązywania kontaktów.
Dla kogo są te warsztaty?
Warsztaty skierowane są do osób związanych z marketingiem, e-commerce oraz właścicieli firm, którzy chcą budować wciągającą i autentyczną opowieść o swojej firmie.
Poziom: początkujący – uczestnicy nie muszą posiadać żadnej wiedzy wstępnej.
Jeśli chcesz wyróżnić się na rynku i budować silniejsze więzi z klientami – te warsztaty są dla Ciebie!

Prowadzący:
Magdalena Genow
Autorka nagradzanej książki non-fiction „Bułgaria. Złoto i rakija” i powieści „Złodziejka matek”. Publikowała m.in. w „Znaku” i „Przekroju”. Pisze o poznańskich osobliwościach do magazynu „Dynks”. Przez ponad 10 lat tworzyła i rozwijała jedno z największych wydawnictw w Polsce. Najpierw jako redaktorka prowadząca, potem jako naczelna Wydawnictwa Poznańskiego. Obecnie prowadzi własną firmę „Radość pisania” – pomaga w inkubacji książek i projektuje „STORY regeneracje” dla firm i instytucji kultury. Lubi bułgarskich pisarzy i podróże koleją.

Patronem medialnym wydarzenia jest: BialystokOnline.pl