Masz już konto Google Ads, ale nie wiesz, jak przejść do działania? Zapraszamy na warsztaty z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, podczas których dowiesz się, jak krok po kroku sprawdzić i skonfigurować niezbędne elementy, zanim wystartujesz z kampanią reklamową.
13 maja, w godz. 16.30-18.30 w przestrzeni coworkingowej Centroom, Paweł Jankowski, specjalista Meta & Google Ads w Bien Agencji poprowadzi szkolenie pt. „Masz już konto Google Ads i nie wiesz, co dalej?”. Warsztat połączy teorię z praktyką i przeprowadzi Cię przez kluczowe elementy przygotowania konta reklamowego Google Ads.
Zabierz ze sobą laptop i dostęp do konta – resztę zrobimy razem!
Opłata za udział w warsztacie
wynosi 59 zł brutto
Przed zapisaniem się prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie wniesienie przelewem opłaty za uczestnictwo.
Dane do przelewu:
Nr rachunku bankowego: 16 1240 5211 1111 0010 5652 6634
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 BiałystokTytuł przelewu: Opłata za warsztat w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości
Opłaty należy dokonać w ciągu 3 dni na podany rachunek bankowy. Po tym terminie rejestracja zostanie anulowana.
Po dokonaniu przelewu należy niezwłocznie przesłać swoje dane, potrzebne do wystawienia faktury VAT (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania) na adres: kontakt@centroom.co. Potwierdzenie opłacenia uczestnictwa w postaci otrzymanej przez Uczestnika faktury VAT traktowane jest jako dokument uprawniający do wstępu na spotkanie.* Przebieg wydarzenia, w tym wizerunek osób w nim uczestniczących, może być utrwalany za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, czyli mogą być wykonywane fotorelacje lub zapisy filmowe, które mogą być rozpowszechniane w różnych formach m.in. za pośrednictwem stron internetowych, materiałów informacyjnych oraz publikacji, co tym samym wiąże się z rozpowszechnianiem wizerunku osób uczestniczących w wydarzeniu.
Zakres warsztatu:
- konfiguracja konta Google Ads,
- analiza strony internetowej pod kątem reklamy,
- wdrożenie i poprawność analityki (GA4, GTM),
- identyfikacja kluczowych zdarzeń do mierzenia,
- przygotowanie danych do późniejszej optymalizacji kampanii reklamowych.
Korzyści dla uczestników:
- Nauczysz się skutecznego korzystania z Google Ads.
- Sprawdzisz czy masz poprawnie skonfigurowane konto, dobrze zaimplementowaną analitykę oraz przeanalizujesz stronę internetową.
- Zdefiniujesz jakie zdarzenia chcesz mierzyć.
- Stworzysz solidną bazę do skutecznych kampanii reklamowych.
- Spotkasz przedsiębiorczych ludzi w inspirującej przestrzeni coworkingowej Centroom – idealnym miejscu do wymiany pomysłów i nawiązywania kontaktów.
Uwaga!
Warsztat łączy teorię z praktyką, dlatego przyjdź z laptopem oraz utworzonym już kontem Google Ads i (najlepiej) połączonym ze stroną internetową, GA4 i GTM.
Masz już konto i nie wiesz, co dalej? Przyjdź i razem przez to przejdziemy!

Prowadzący:
Paweł Jankowski
Specjalista Meta & Google Ads w Bien Agencji, posiada certyfikację DIMAQ Professional.
Od niemal 4 lat tworzy i optymalizuje kampanie reklamowe, zdobywając w tym czasie duże doświadczenie praktyczne w różnych branżach. Uważa, że analityka jest nieodłącznym elementem pracy reklamodawcy, dlatego stale się w niej szkoli i kładzie duży nacisk na jej wykorzystanie we współpracy z klientami.

Prowadzący:
Paweł Jankowski
Specjalista Meta & Google Ads w Bien Agencji, posiada certyfikację DIMAQ Professional.
Od niemal 4 lat tworzy i optymalizuje kampanie reklamowe, zdobywając w tym czasie duże doświadczenie praktyczne w różnych branżach. Uważa, że analityka jest nieodłącznym elementem pracy reklamodawcy, dlatego stale się w niej szkoli i kładzie duży nacisk na jej wykorzystanie we współpracy z klientami.