Czy wiesz, jak przyciągnąć klientów poza sezonem? Jak nie przepalać budżetu na nieskuteczne reklamy? Jak zbudować strategię, która realnie przełoży się na wzrost sprzedaży w Twoim lokalu gastronomicznym lub hotelu? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas szkolenia z cyklu „Przedsiębiorcze czwartki w BPN-T”, które poprowadzi Marta Wójcik – doświadczona specjalistka ds. marketingu.
Opłata za udział w warsztacie wynosi 59 zł.
Dlaczego warto wziąć udział?
Podczas warsztatów pt. „Trendy w marketingu gastronomicznym i hotelarskim na 2025 – co działa, a co odchodzi do lamusa?”, które odbędą się 3 kwietnia 2025 r., dowiesz się, jak skutecznie planować i wdrażać działania marketingowe, które realnie przełożą się na wyniki Twojego biznesu.
W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu gastronomicznego i hotelarskiego, nadążanie za trendami to klucz do sukcesu. Jeśli chcesz skutecznie przyciągać klientów przez cały rok, unikać marnowania budżetu na nieskuteczne reklamy i wdrażać strategie, które realnie zwiększą Twoje przychody, to szkolenie jest dla Ciebie!
Podczas intensywnych zajęć poznasz najnowsze narzędzia i techniki marketingowe dostosowane do branży HoReCa. Dowiesz się, jak wykorzystać storytelling w menu, content marketing w social mediach, a także jak optymalizować budżet reklamowy, by osiągać maksymalne efekty. Część praktyczna pozwoli Ci od razu wdrożyć zdobytą wiedzę – opracujesz media plan dostosowany do Twojego biznesu i poznasz skuteczne techniki sprzedażowe.
Nie pozwól, by Twoja konkurencja Cię wyprzedziła – zapisz się już dziś i dowiedz się, co działa w marketingu HoReCa w 2025 roku!
PROGRAM WARSZTATUCzęść teoretyczna:
- Specyfika i sezonowość branży HoReCa.
- Upselling, cross-selling, psychologia cen, storytelling w menu.
- Content marketing w gastronomii, reels i TikTok w promocji lokalu.
- Ile i za co warto zapłacić, czyli jak mądrze inwestować w reklamę – META czy GOOGLE ADS?
- Wizytówka Google Moja Firma – niezbędnik gastronomii.
Część praktyczna:
- Cialdini w gastronomii i hotelarstwie – wykorzystanie zasady wzajemności w praktyce (warsztaty grupowe).
- Rodzaje komunikatów ze względu na wartości – opracowanie media planu na 3 miesiące, dostosowanego do Twojego biznesu.

PROWADZĄCA:
Marta Wójcik – Prezes Zarządu DO IT crew sp. z o.o., ekspertka w zakresie marketingu i strategii sprzedaży z ponad 10-letnim doświadczeniem m.in. w branży HoReCa. Marketer, przedsiębiorca, socjolog biznesu, reżyser i choreograf. Prezes Stowarzyszenia Freeway i pomysłodawca eventu Street Noise od 2016 roku.
Marta Wójcik to doświadczona specjalistka ds. marketingu, która od lat pomaga firmom w skutecznym budowaniu ich marki oraz zwiększaniu zasięgu w świecie online.
Dwukrotnie nominowana do Grand Video Awards za swoje spoty reklamowe. Z pasją podchodzi do tworzenia innowacyjnych strategii marketingowych, łącząc nowoczesne narzędzia i technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb klientów. Jej praktyczne podejście i umiejętność dostosowania strategii do specyfiki branży sprawiają, że jest cenionym doradcą, wspierającym rozwój zarówno małych lokalnych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Jest twórcą teorii „EGO w mediach społecznościowych” i podziale komunikatów ze względu na wartości.
Opłata za udział w warsztacie wynosi 59 zł.
Przed zapisaniem prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na warsztat, a następnie wniesienie przelewem opłaty za udział.
Dane do przelewu:Nr rachunku bankowego: 92 1240 5211 1111 0010 7709 1788
Odbiorca: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, 15-540 BiałystokTytuł przelewu: Opłata za warsztat w ramach cyklu „Przedsiębiorcze czwartki w BPN-T”Opłaty należy dokonać w ciągu 3 dni na podany rachunek bankowy. Po tym terminie rejestracja zostanie anulowana.
Po dokonaniu przelewu należy przesłać swoje dane potrzebne do wystawienia faktury VAT (w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania) na adres: kontakt@bpnt.bialystok.pl. Potwierdzenie opłacenia uczestnictwa w postaci otrzymanej przez Uczestnika faktury VAT traktowane jest jako dokument uprawniający do wstępu na warsztat.* Podczas Warsztatów Organizator może przeprowadzać transmisję online, sesje fotograficzne i wideo.
Cykl warsztatów „Przedsiębiorcze czwartki w BPN-T”
Przedsiębiorcze czwartki w BPN-T to cykl warsztatów skierowanych do przedsiębiorców, właścicieli małych i średnich firm. Warsztaty mają na celu rozwijanie lokalnego potencjału przedsiębiorczego oraz wsparcie innowacyjności białostockich firm.
W ramach cyklu przedsiębiorcy dowiedzą się, jak dobrać i wykorzystać narzędzia oraz technologie odpowiednie dla konkretnej branży. Każdy warsztat z tego cyklu będzie podzielony na dwie części – teoretyczną i praktyczną. Uczestnicy będą mogli zdobyć nowe umiejętności w kluczowych obszarach, takich jak marketing, sprzedaż oraz rozwój biznesu. Warsztaty będą się skupiać na możliwościach, jakie oferuje Internet oraz innowacyjnych podejściach w marketingu 4.0 i 5.0, które rewolucjonizują sposób, w jaki firmy pozyskują klientów i komunikują się z nimi.
Przedsiębiorcze czwartki w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym to nie tylko doskonała okazja do zdobycia wiedzy, ale także możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami. Dołącz do nas i rozwijaj swój biznes z nowymi umiejętnościami oraz inspiracjami, które pomogą Ci osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu!